mandag den 2. januar 2017



Tusind tak for dit interesse vedrørende CellRESET-kuren

Jeg må lige starte med at sige at CellRESET-kuren har været den bedste investering jeg har gjort for mig selv NOGENSINDE!

Jeg havde vitterlig prøvet "alt", har levet sundt, dyrket meget motion og skåret ned på sukker, fedt osv. osv.
Men det var faktisk ikke noget der egentlig virkede og jeg havde accepteret at jeg skulle leve med min mave, lidt ekstra under hagen osv.
Til trods for at jeg hele tiden gik rundt og passet på med hvad jeg puttet i munden, kunne jeg ikke kunne komme under de 84 kg.
Som oftest lå min vægt på mellem 86-87 kg.

En dag hørte jeg om den norske CellRESET-kur, der havde hjulpet flere hundrede tusinde mennesker verden over, med vægttab og bedre velvære.

Jeg var meget skeptisk og læste en masse om denne, samt snakket med hende der anbefalt mig kuren(Anita Høgåsen Agnemyr).
Hun garanteret mig, at hvis jeg holdt mig til kuren, så ville jeg på 28 dage opleve resultater, der ville være langt bedre end alt det jeg tidligere har prøvet.

til trods for stor
skepsis valgte jeg at prøve CellRESET-kuren.

Det var uden tvivl en fantastisk beslutning!

På 28 dage gik jeg fra 85,4 kg. til 77,6 kg.
Et samlet vægttab på 7,8 kg.(9,13% af min samlede kropsvægt!) -på  28 dage!

Og ikke nok med at jeg havde smidt en masse fedt, jeg havde også langt mere energi, sov bedre, havde ikke mere behov for min daglige mavemedicin(Omeprazol) osv. osv.
Kort og godt, jeg var blevet et "helt nyt" menneske på blot 28 dage!

Jeg valgte derfor at fortsætte med fase 2 i CellRESET og her fortsatte bare den forøgede velvære og i dag kan jeg slet ikke genkende den trætte, sløve, ugidelige, overvægtige person jeg den gang var... og jeg vil ALDRIG NOGENSINDE være den person igen!

En af de bedste ting ved CellRESET-kuren er at du ser og mærker resultater, efter kun få dage og det bliver bare bedre og bedre.

På 28 dage vil du opleve kraftigt vægttab, mere energi, bedre søvn osv.

Du bliver renset for affaldsstoffer og din krop begynder at fungere optimalt og dermed også blive meget bedre til at forbrænde fedt og kalorier.

CellRESET er en udrensningskur, der sørger for at rense ud i sukker, salt og affaldsstoffer, så at man får kroppen i balance igen.
Når din krop er i balance, yder den langt bedre og dette vil du tydelig kunne mærke.

I dagens kost, spiser vi alt for meget raffineret mel, sukker, stivelse, salt og kunstige tilsætningsstoffer - dette giver os mange helseproblemer og ikke mindst overvægt.

Dette er en kur, der er baseret på at madens naturlige kemi er helt korrekt sammensat i forhold til kroppens behov for essentiel næring fra mad, vitaminer og mineraler.

Kuren sørger for at du får alle de næringsstoffer din krop har behov for.

 

Sund, velsmagende og mættende

Menuen er delt ind i 4 daglige måltider, så du kan være tryg ved at du ikke går og sulter?



 


Menuen er meget overskuelig og enkelt sat op, og du har flere valgmuligheder i forhold til maden, så du kan spise det du bedst kan lide, indenfor de alternativer der står opført.
F.eks når det er frokost, så kan du vælge mellem alternativer som kylling, oksekød, vildtkød, fisk, æg, kalkun, skaldyr osv.
Og du kan selvfølgelig kombinere dette lige præcis som det passer dig.

Du bliver tilbudt at blive medlem af en norsk facebookgruppe (her er der flere danskere der også er medlemmer) på over 3.800 medlemmer.
Her vil du få masser af inspiration, tips, gode råd og motivation igennem hele kuren.
Kuren er helt ny i Danmark og derfor er der endnu ikke en dansk facebook-gruppe, men det kommer i løbet af de næste par måneder.
Siden er meget informativ og det er meget sjovt at mærke den positive respons du får, hvis du selv skriver om dine oplevelser med kuren.
I denne facebook-gruppe, findes der også MASSER af lækre opskrifter til gode, sunde retter, som er lette at tilberede.

Jeg vil igennem hele kuren, være din personlige vejleder, som du hele tiden kan kontakte og spørge om alt vedrørende CellRESET.
Det er ikke nogen tvivl om at det endelige resultat bliver langt bedre, hvis man har nogen at "støtte sig til" ved behov.

Hvad koster det at få denne fantastiske forandring?

Den mest lønsomme pris får du ved at bestille et 3-måneders abonnement på autoship.
Da bliver du nemlig fordelskunde med 20% rabat.

De 28 dage vil med fordelskunde-rabatten koste 1.200 kr. og de efter følgende to måneder vil koste 765 kr. per måned.

Dette svarer til ca. 25 kr. per dag... er du og din sundhed dette værd?

De fleste vælger et 3-måneders abonnement, men hvis du vil "nøjes" med de 28 dage, for at se hvordan du synes det går, så kan du selvfølgelig også gøre dette.
Prisen for de 28 dage uden fordelskunde-rabat er 1.550 kr.

Dette får du med i prisen:

- Activize(blandes i vand): Dette er den perfekte morgendrink, da den giver masser af sund og naturlig energi, der varer ved i op til 6 timer. Activize indholder niacin(B3-vitamin) og sænker det dårlige kolesterol og Triglycerider(de 3 hovedgrupper af fedtstoffer).

- Basics(blandes i vand): indeholder frugt og grønsager, probiotika, kostfibre, mineralet selen, vitamin C, E, provitamin A samt Gurkemeje der giver den flotte gule farve til produktet. Basics er godt for vores immunforsvar, fordøjelsen, sikrer stabilt blodsukker og giver gode antioxidanter.

- Restorate(blandes i vand): indeholder vitamin D, zink, kalcium, magnesium, selen, krom, mangan og jern. Produktet stabiliserer pH-balancen i kroppen, fjerner syre, forbedrer søvnen, giver bedre og hurtigere restution, er god for hår, hud, negle, tænder og modvirker knogleskørhed.

- Herbaslim urtete(kan drikkes kold som varm): Hjælper kroppen med at komme af med affaldsstoffer og er god for væskebalancen.
Denne velsmagende, økologiske te indeholder værdifulde urter der er utroligt sunde og velsmagende. Herbaslim kan også bruges dagligt, til at holde vægten ved lige.

- Proshape Amino er et produkt der er rig på essentielle aminosyrer, som bidrager til at opbygge og bibeholde muskelmasse.
Disse aminosyrer kan kroppen ej danne selv, så derfor er de meget vigtige at få tilført via kosten.
Når du indtager Proshape Amino sikres du at du får de livsnødvendige aminosyrer som kroppen har behov for.
Proshape Amino sørger for at du under CellRESET-kuren mister fedt og ikke muskelmasse.

OBS. Alle de ovenstående produkter er baseret på økologiske frugter, grøntsager, urter og bær.

 

 

Udover alt dette får du:

- Menu og opskrifter til masser af lækre og velsmagende retter.

- En mere dybtegående beskrivelse af CellRESET-kuren, der er udviklet af den norske læge Aage Stenseth.

- Medlemskab i en lukket facebookgruppe med over 3.800 medlemmer, hvor du kan spørge om alt vedrørende CellRESET, få inspiration, skrive om dine egne oplevelser, få masser af CellRESET-opskrifter osv. osv.
Dette er en norsk facebook-side, men det er slet ikke nogen problem at skrive på dansk de og de hjælper hellere end gerne hvis du har nogle spørgsmål :-)

- Sidst men ikke mindst, får du din egen personlige coach, der hjælper og støtter dig under hele dit forløb.
Vi vil svar på alle dine spørgsmål og vi er her for at din CellRESET kur skal opnå de resultater du ønsker.

Vi er her for at hjælpe DIG.

 


Vitaminerne og mineralerne er patenteret og 100% økologiske.
De har GMP standard(så kaldt medicinsk standard).
Det vil sige: Samme krav til renhed og indhold som ved intravenøse væsker og sondemad der bliver brugt på sygehusene.

Produkterne kommer i pulverform, blandes med vand og drikkes.
De smager virkelig godt og forfriskende.
Produkterne er produceret for at følge kroppens døgnsbehov(24 timer), med aktivitet og restution.
Vi anbefaler at man begynder med produkterne minimum 7 dage før man begynder med selve kuren, hvis man har mulighed for dette.
Det er dog mange der vælger at starte med det samme.
Mange vælger også at tage vitaminerne og mineralerne uden at tage kuren og har meget gode og positive helsegevinster ved dette, ligesom f.eks Caroline Wozniack, Novak Djokovic og mange andre topatleter gør.

Dette livsstilsprogrammen passer altså perfekt for dig, der er plaget af en eller anden form for ubalance i kroppen.
Det kan være overvægt, maveproblemer, migræne, smerter, manglende energi, problemer vedrørende overgangsalderen, allergier, betændelser, dårlig søvnkvalitet, højt blodtryk, forhøjet kolesterol, diabetes type 1 og 2 osv.
En ekstra bonus ved 28-dages kuren er at langt de fleste taber 5-12 kg.
JA... kun på 28 dage!
Dette er dog kun gældende for dem der i forvejen har lidt ekstra på sidebenene.
Diæten passer også for dem der er tynde og bare ønsker at rense kroppen og opnå alle andre fordele end vægttab.
Hvis man ikke har overskydende fedt i kroppen, vil man heller ikke tabe sig.
Derfor må denne helsediæt ikke forveksles med en traditionel slankekur.

Skulle der være noget mere du vil vide eller hvis du ønsker at give dig og din krop denne kur, som jeg anser som verdens bedste gave, så glæder jeg mig til at høre fra dig og hjælpe dig videre i processen.
Du kan endelig bare sende mig en mail, eller kontakte os via vores facebook-side: 28 dages kuren

Jeg kan kun, på det varmeste anbefale denne kur, hvis du ønsker hurtige, vedvarende og sunde resultater. Ja, det koster 1200 kr. for de 28 dage(inklusive fordelskunde-rabat), men tro mig, det vil være de bedste penge du nogensinde har brugt på dig selv.

Hvis du vil se en lille film om CellRESET, skal du blot klikke her: CellRESET-Youtube
 

 

Med venlig hilsen
Peter Gudmundsson

Tlf. 26 85 87 32

min.mail@aol.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar